Skip to main content
Primer Equip
Petxa: "Volem acabar la temporada de la millor manera"
There are no reactions yet. Be the first!

Alex Petxarroman, que no podrà jugar a Riazor per una clàusula al seu contracte, ha atès als mitjans de comunicació per tal de valorar el tram final de la temporada. "El més important és gaudir-ho i acabar la temporada de la millor manera", ha dit el lateral basc, que ha reconegut que no havia viscut mai una ratxa tan positiva com l'actual.

#SomTricolors