Skip to main content
Primer Equip
Carles Manso: "A la segona part ha estat una exhibició"
There are no reactions yet. Be the first!

El míster, que avui no s'ha pogut asseure a la banqueta per sanció, s'ha mostrat molt satisfet per la gran actuació del seu equip, sobretot a la segona meitat: "Ha estat una exhibició".

Carles Manso ha explicat les raons tàctiques perquè l'equip no ha acabat de fluir en els primers 45 minuts i els canvis que han fet que jugués una de les millors segones meitats de la temporada. "Hem demostrat que aquestes jugadors segueixen tenint fam", ha dit.

#SomTricolors