L'Andorra Genuine va posar punt final aquest cap de setmana a la seva participació a LaLiga Genuine en la fase final disputada a la seu de la RFEF a Las Rozas (Madrid), en una cloenda marcada per l'esport, la convivència i els valors que defineixen la competició.
Sobre el terreny de joc, el conjunt tricolor va iniciar la jornada de dissabte amb una victòria per 3-1 davant el Màlaga CF, mostrant un bon nivell de joc i sobretot respecte pel rival. En aquest partit, l'equip va ser reconegut amb quatre targetes verdes, un distintiu de LaLiga Genuine que premia accions exemplars de joc net i comportament esportiu. Ja diumenge, l'equip va caure per 3-0 davant la Cultural Leonesa i per 1-2 contra el Ceuta, en dos partits disputats.
Més enllà dels resultats, el cap de setmana va tornar a ser una experiència enriquidora per a tots els integrants de l'expedició, compartint moments amb la resta d'equips de la competició en un ambient festiu i inclusiu. Dissabte al vespre, tots els equips van participar en la festa de celebració de final de temporada, un dels moments més especials del cap de setmana.
La fase va culminar amb la cerimònia de clausura a la Ciutat del Futbol de Las Rozas, on els 50 equips participants van ser acomiadats un a un entre els aplaudiments de les seves aficions, famílies i amics, en un acte que va posar en valor l'esperit de LaLiga Genuine.
La Montse, entrenadora de l'equip tricolor, va fer un balanç molt positiu de la temporada:
"Ha estat una temporada molt especial, plena d'aprenentatges, vivències i moments que quedaran per sempre. Estem molt orgullosos de tots els jugadors i de com han crescut com a equip i com a persones. El més important és tot el que hem compartit junts"
Amb aquesta fase final, l'Andorra Genuine finalitza la seva quarta temporada a LaLiga Genuine, consolidant-se un any més com un projecte plenament alineat amb els valors d'inclusió, respecte i companyonia que defineixen la competició.
#SomTricolors