L’equip Genuine de l’Andorra serà un dels protagonistes de la segona edició de la iniciativa TenimTalent, organitzada per la Delegació del Govern de la Generalitat de Catalunya a Andorra, que tindrà lloc el dissabte 31 d’octubre al matí al pavelló Joan Alay d’Andorra la Vella.
La jornada vol donar a conèixer l’origen i l’evolució del projecte Genuine, així com la seva arribada a Andorra i l’experiència dels esportistes que en formen part i de les seves famílies. Entre altres activitats, el programa inclourà una xerrada, taules rodones i un partit de futbol entre l'Andorra i el Nàstic de Tarragona.
La participació tricolor servirà per continuar donant visibilitat a un projecte que promou la inclusió i la igualtat d’oportunitats a través de l’esport, i que permet als futbolistes compartir experiències i gaudir del futbol en un entorn inclusiu.
#SomTricolors