Després de convertir-se en nou jugador de l'Andorra, Enes Sali ha concedit la seva primera entrevista als mitjans del club. L’extrem romanès s’ha mostrat molt il·lusionat amb aquesta nova etapa i ha assegurat que, des del primer moment que va conèixer l’interès del club, va tenir clar que era el destí ideal per continuar creixent. "Quan vaig saber que l’Andorra em volia, va ser un honor. L’estil de joc s’assembla al del Barça i crec que encaixa perfectament amb les meves característiques", ha explicat.
Sali també ha repassat la seva trajectòria, des dels seus inicis al Canadà fins al seu pas per la Barça Academy, l’acadèmia de Gheorghe Hagi i el futbol professional a Romania i als Estats Units. El nou jugador tricolor s’ha definit com un futbolista "directe", que busca constantment l’u contra u, i considera que pot aportar "velocitat, regat, gols i assistències" a l’equip.
El futbolista també ha explicat que, abans d’arribar al Principat, va voler conèixer millor el país i que li va sorprendre el seu entorn. A més, ha deixat clar quin és el seu objectiu per a aquesta temporada: ajudar l’equip tant com sigui possible i contribuir a lluitar per l’ascens a Primera Divisió.
#SomTricolors