Skip to main content
Base

Cap de setmana rodó pel Cadet S15

Només bones notícies va viure el Cadet aquest cap de setmana després de guanyar amb solvència el seu partit de dissabte contra l'Inter Recasens, veure com retallava distàncies amb el líder després de l'empat de l'AEM i tancar el diumenge fent-se la foto amb l'onze inicial del primer equip contra el Real Zaragoza.

Juvenil 0-3 At. Segre

L'Andorra no va poder seguir amb la seva bona ratxa de resultats i va caure en la visita de l'Atlètic Segre a la Massana en un partit força gris dels tricolors.

Els visitants es van avançar abans del primer quart d'hora i, tot i que el Juvenil va tenir oportunitats per fer l'empat a peus de Dani de Sa i Trindi, amb el 0-1 es va arribar al descans.

A la represa, els lleidatans van doblar l'avantatge a pilota aturada. Adri Regalo, amb una rematada que va sortir fregant el pal (69'), va tenir l'opció més clara per retallar distàncies, però en una falta lateral va arribar el tercer visitant i les opcions de l'Andorra es van esfumar.

Cadet S15 3-0 Inter Recasens

Partit brillant del conjunt de Bryan Pubill, que va recuperar sensacions després de la derrota en la darrera jornada de lliga. L'aturada per Carnaval li va provar a l'equip, que va ser immensament superior a l'Inter Recasens.

I això, que els gols no van arribar fins a la segona meitat, però el matx va ser un monòleg tricolor. L'1-0 va ser al minut 43 obra d'Othman després d'una centrada de Jan, mentre que el segon el va marcar el mateix davanter tricolor en culminar una excel·lent jugada col·lectiva. Finalment, el 3-0 va ser obra de Nil en culminar una assistència de Gorka. 

San Cristóbal 2-1 Infantil S13

L'Infantil no va poder aconseguir un bon resultat de Terrassa i va perdre en un partit força irregular. I és que els tricolors van anar sempre a remolc i, a pesar d'acabar bé, els dos gols del San Cristóbal va ser una muntanya impossible de superar.

Davant un rival físic i que buscava fer mal a través d'un joc molt directe, l'Andorra va tenir dificultats en el primer temps, sobretot després del gol local abans del minut 10. A la represa, els tricolors van millorar, però es van trobar amb el 2-0 en un xut de falta directe. A partir d'aquí, Nil va intentar revolucionar el duel, va assistir Urtzi en una bona ocasió visitant i, finalment, al 66', va retallar distàncies. Però tot i intentar-ho i tenir alguna ocasió, l'empat no va arribar.

#SomTricolors