Victòria gegant de l'Andorra, que ha guanyat al camp de l'Andorra en un duel vibrant. Lauti ha obert la llauna després de l'empat i tot i que els tricolors han patit en els minuts finals i han vist com el Racing igualava el marcador, un gol d'Álex Calvo ha donat el triomf al conjunt d'Ibai Gómez.
Aquest equip té personalitat i l'ha demostrat al camp d'un dels grans equips de la categoria. I això que el Racing ha entrat al partit fort i animat, però els tricolors també hi han pogut dir la seva. Le Normand ha estat el primer en intentar-ho després d'una gran jugada de Minsu i Lauti, minuts després que li anul·lessin un gol per fora de joc, ha estat a punt de culminar una espectacular jugada col·lectiva.
L'equip resistia bé i quan no, Yaako ha estat salvador quan l'ocasió ho requeria. Així com a la represa, que l'Andorra ha sortit altre cop animat. Minsu ha topat amb Ezkieta i, un minut després, Villahermosa ha provocat un penal que Lauti ha transformat en el 0-1 (53').
Amb el gol, però, els càntabres han fet un pas endavant i a l'Andorra li ha tocat patir. Yaakobishvili s'ha fet gegant en un munt d'ocasions, però ja no hi ha pogut fer res al minut 72' amb el gol de Sangalli.
Tot i la patacada, l'equip ha sabut sobreviure i ha trobat el premi en l'oportunitat que ha tingut: Minsu li ha guanyat l'esquena a la defensa i després d'un parell de maniobres ha assistit Álex Calvo que no ha perdonat.
#SomTricolors