Skip to main content
Sergio Molina: "Tot i la reacció a la segona part, no hem estat bé"
Primer Equip
Declaracions de Sergio Molina després de la derrota davant Unionistas CF
Copiar enllaç
There are no reactions yet. Be the first!
#InsideFCA | Es trenca la ratxa
#InsideFCA
👕🫣 Puntuant les samarretes de les seleccions del 𝐌𝐮𝐧𝐝𝐢𝐚𝐥
Primer Equip
😍 Una temporada per 𝐞𝐦𝐦𝐚𝐫𝐜𝐚𝐫
Primer Equip
Un any més que positiu, 𝑳𝑨𝑼𝑻𝑰 😮💨🎯
Primer Equip
Trobant l’espai 🤪🤏🏻
Primer Equip