En un partit sense res en joc, l'Andorra ha pogut, almenys, acomiadar la temporada amb una victòria gràcies a un gol de Scheidler en el tram final. El partit ha estat força ensopit, si bé els tricolors han fet una mica més per endur-se el triomf, que ha acabat arribant al minut 82. En la darrera jugada del matx, el porter visitant Cantero, que havia pujat a rematar, ha tingut l'empat amb una acrobàtica rematada d'esperó que ha salvat Nico Ratti amb una ma espectacular.
Un xut de Sergio Molina abans del primer quart d'hora ha estat l'única rematada certament perillosa en el primer temps. Més enllà d'això, els de Ferran Costa han tingut el control tot i que sense gaire fluidesa en els metres finals, mentre que el Racing de Ferrol ha provat d'aprofitar els espais que deixaven els locals al darrere, però la defensa tricolor ha sabut evitar el perill en un parell de transicions que han tingut els visitants.
Bogeria final
A la represa, el duel no ha canviat gaire el guió i els minuts han anat passant. A les acaballes, però, s'han començat a obrir espais i això ho ha aprofitat l'Andorra al minut 82 per anotar el gol del triomf: Lobete ha posat una magnífica centrada a l'àrea petita i Scheidler, amb un cop de cap imparable, l'ha convertit en l'1-0.
Per davant en el marcador, Almpanis ha tingut la sentència però el seu xut ha sortit fregant el pal –l'àrbitre havia xiulat, a més, fora de joc–, el mateix extrem grec ha patit una caiguda dins l'àrea que el col·legiat ha convertit en penal tot i que després el VAR l'ha fet rectificar, mentre que ja en l'afegit, Álvaro Martín ha xutat al cos del porter en una nova ocasió claríssima. Per la seva banda, en la última jugada del matx, els gallecs han tingut l'empat en una sorprenent rematada del porter Cantero, que s'havia incorporat a l'àrea rival, però Nico Ratti ha estat providencial amb una gran aturada.
#SomTricolors




















