Skip to main content
Primer Equip

VI Trofeu Emili Vicente contra el Lleida CF

El FC Andorra i el Lleida CF disputaran el VI Trofeu Emili Vicente en el duel que enfrontarà a tots dos equips el proper diumenge a l'Estadi Nacional. Els tricolors agafen així el relleu de l'entitat de la Terra Ferma en l'organització d'aquest partit en memòria del qui va ser entrenador de tots dos equips. El duel es disputarà a les 19.30h i l'entrada serà gratuïta

Nascut a la Seu d'Urgell, Emili Vicente va entrenar l'Andorra la temporada 2016/17 i, tot i estar només un curs com a entrenador tricolor, va deixar petjada a l'entitat i el país. De fet, la seva popular frase "hay que seguir" segueix present encara al braçalet de capità.

El partit, el quart de la pretemporada, serà el primer del nou projecte de Ferran Costa davant l'afició del Principat. Aquest no serà el darrer amistós que es disputi a Andorra, ja que el dissabte 10 ens visita l'Espanyol B.

#SomTricolors