El davanter del primer equip Luismi Redondo ha estat l'encarregat de visitar els alumnes de 5è i 6è de primera ensenyança del col·legi Sagrada Família d'Escaldes-Engordany en una nova trobada del projecte 'La unió ens fa més forts' sobre el companyerisme i el treball de l'equip.
El futbolista tricolor ha parlat sobre les seves experiències com a futbolista en un vestuario professional i, a partir d'aquí, s'ha generat un debat sobre com aquestes mateixes situacions es poden extrapolar a l'escola i en la convivència entre alumnes.
Després, els estudiants van poder fer preguntes a Redondo, que va signar autògraf i va convidar a tots els alumnes al proper partit a l'Estadi Nacional, el proper diumenge a les 12 del migdia contra el filial de l'Athletic.
#SomTricolors