Skip to main content
Club

El pastisser Oriol Balaguer crea la mona de l'Andorra

There are no reactions yet. Be the first!

L'Andorra tindrà la seva tradicional Mona de Pasqua, una creació única elaborada a l’Hotel Isard de la mà del prestigiós pastisser i xocolater Oriol Balaguer.

La mona, inspirada en l'entitat tricolor, combina creativitat i detall en una peça que uneix gastronomia i sentiment de club. L’elaboració ha anat a càrrec d’un dels referents internacionals del sector, aportant un valor afegit a una tradició molt arrelada en aquestes dates.

Aquesta iniciativa s’emmarca dins les accions del club per connectar amb el territori i posar en valor el talent i els col·laboradors del país, en aquest cas sota la iniciativa de l’Hotel Isard i d’un mestre xocolater de prestigi reconegut.

Amb aquesta mona, el FC Andorra torna a celebrar la Pasqua amb una proposta especial pensada per compartir i reforçar el vincle amb l’afició tricolor.

#SomTricolors