Josep Cerdà és un dels tres nominats a proclamar-se millor jugador del mes d'abril de LaLiga Hypermotion. L'atacant mallorquí, que ha anotat quatre gols en els últims tres partits, opta a endur-se el premi al futbolista mes destacat d'aquest mes.
El 2026 de Cerdà està sent espectacular. L'extrem de Pollençà ha anotat els vuit gols que suma en lliga en aquesta segona part del curs, uns números que encara son més impressionants en els tres duels que s'han disputat des de l'inici d'aquest mes.
Contra el Málaga, el '21' va iniciar la remuntada tricolor amb dues dianes en cinc minuts, mentre que quatre dies més tard també va anotar el primer gol de l'Andorra contra el Racing. Diumenge passat, al camp del Cádiz, Cerdà va ser l'autor del gol de la victòria.
L'extrem del Racing Andrés Martín i el davanter del Burgos Fer Niño son els altres nominats a endur-se el trofeu de Milor jugador del Mes.
#SomTricolors