Tanquem l'any amb la visita de l'Amorebieta i Ferran Costa va parlar davant els mitjans en la prèvia del partit. Convençut que l'equip es refarà de l'ensopegada de la setmana passada, el tècnic va apelar a sumar el tres punts per marxar de vacances amb bones sensacions.
#ParauladeMíster | Prèvia vs Amorebieta
"Ha estat una setmana on hem mirat endavant pensant en el futur més immediat que tenim. Es l'últim partit de l'any, no hi haurà un post partit dilluns i sento que l'hem d'afrontar com si fos l'últim que juguem, 100% concentrats en sumar els tres punts i aconseguir la victòria i deixant-nos tota l'energia i la força per fer un partit d'un nivell molt alt perquè és el que ens aproparà a guanyar".
"La situació del rival no és determinant. Ha puntuat en quatre dels últims sis partits, amb un entrenador molt experimentat i tots els equips que ha dirigit tenen ordre i bona organització i capacitat per haver puntuat contra equips de la part alta com ho han fet en aquests últims partits. I el més important és com l'enfoquem nosaltres: és un duel determinant perquè després ja hi haurà temps per descansar i perquè juguem a casa on ens estem mostrant forts. El focus el tenim aquí".
"L'objectiu de la setmana és clar: queda un partit i l'hem de guanyar. Ve l'Amorebieta a casa amb les seves armes i la seva intenció de pla de partit, però ens és igual: hem de sortir amb el ganivet a la boca i no ens val res més que acabar el partit amb els tres punts. Aquest és el missatge de la setmana de cara al grup i tothom i és el que han de transmetre el diumenge els jugadors en cada acció".
"No crec que sigui una setmana de fer balanços. Després tenim deu dies per dedicar-li tot el temps del món a analitzar, pensar, entendre que ha passat, quina ha sigut la línia de l'equip i quines conclusions podem treure per créixer en el segon tram de competició".
"El pensament està en arribar a l'aturada amb 28 punts, molt probablement per tornar a la zona de play-off, veient a quants partits acabem del primer... aquest ha de ser l'objecitu. Quan acabi el partit això és el que hem de mirar i, a partir d'aquí, recuperar forces i energia, valorar tot el que ha passat i millorar. Tenim l'oportunitat de marxar a l'aturada en una situació a la classificació que ens permetria jugar per l'ascens a final de temporada i això és el que no se'ns pot escapar".
"Fa dues setmanes no creia que fos el millor entrenador del món i ara no crec que sigui el pitjor. El que crec és que si l'equip fa el que ha de fer el diumenge estarem molt propers de guayar el partit i si guanyem ens situarem en posicions capdavanteres. Hem de millorar moltes coses com a equip, però en una competició tan igualada i exigent, el que jo intento és que el grup estigui fort i no ens desviem d'on hem de posar l'energia".
#SomTricolors