Skip to main content
Base

Mal cap de setmana per a la base

Mala jornada per als interessos dels tres equips de la base tricolor amb les derrotes del Juvenil i l'Infantil S13 i la suspensió del partit del Cadet. Tristament aquesta va ser la pitjor notícia del cap de setmana, ja que l'àrbitre va haver de donar per finalitzat el partit de l'S15 abans d'hora a causa del clima de violència que es va crear per part del conjunt rival.

Lleida 3-0 Juvenil

Segona derrota consecutiva del Juvenil que no va tenir el dia, sobretot de cara a porteria. I és que en el primer temps, l'Andorra va tenir opcions de sobres per obrir la llauna, però només la falta d'encert va evitar que es mogués el marcador.

A la represa, els tricolors ho van seguir intentant però tot es va tòrcer en deu minuts fatídics. Primer el Lleida va obrir el marcador en una de les primeres ocasions clares que va tenir i, tot just després, va fer el 2-0 transformant un penal rigurós. A les acabelles, amb l'Andorra ja amb deu jugador, va arribar el tercer.

Baix Segrià 0-1 Cadet S15 (suspès m. 37)

Partit accidentat del Cadet, que va viure contra el Baix Segrià una situació d'aquelles que és millor oblidar aviat. Els de Bryan Pubill es van avançar ràpidament per mitjà de Nil Maurel, però a partir d'aquí el partit va entrar en un espiral de violència per part de l'equip local que va acabar de la pitjor manera.

I és que després d'expulsar a quatre jugadors, l'àrbitre va donar per finalitzat el partit a falta de tres minuts del descans en considerar que la seva seguretat no estava garantitzada.

Infantil S13 0-3 Natació Terrassa

Després de la primera victòria del curs, l'Infantil no va ser capaç de seguir en la bona línia i va caure a casa contra el Natació Terrassa en un duel on els visitants van ser netament superiors.

Sobretot al primer temps quan l'Andorra es va veure àmpliament superat. Tot i això, després del 0-1 dels egarencs, els tricolors van gaudir de dues ocasions clares per fer l'empat als peus d'Iker, que va xutar a la creueta, i Nil. A la represa, però, el Natació Terrassa va sentenciar amb dues dianes més.

#SomTricolors