Carles Manso ha comparegut després de la derrota per 1 a 3 davant l'Sporting de Gijón, la cinquena consecutiva dels tricolors, per fer la lectura d'un partit en què l'equip va saber remuntar l'1 a 0 inicial abans de tornar a encaixar. El tècnic ha reconegut el moment anímic que travessa el grup: "Estem en un moment en què juguem amb ansietat i amb aquest nerviosisme d'intentar que les coses surtin el més aviat possible", ha explicat, i ha destacat que a l'equip li ha faltat contundència a l'hora de definir les ocasions generades: "Generem moltíssimes ocasions, però probablement els altres equips ens penalitzen molt més del que hauríem d'estar fent".
L'entrenador ha volgut allunyar el dramatisme de la ratxa negativa i ha reivindicat la feina feta durant la setmana com a via per revertir la situació, posant en valor l'energia mostrada pels jugadors que van entrar des de la banqueta, com Jordi Cano, Moró Sidibe i Nacho Quintana: "A vegades, quan el futbol de floritures no ens surt, cal anar-hi per l'exposició", ha assenyalat, tot remarcant que aquest caràcter s'ha de mantenir durant els noranta minuts i no només en moments puntuals.
Finalment, Manso ha volgut adreçar-se directament a l'afició, conscient de la importància del seu suport en aquest tram de la temporada: "Els necessitem des del primer dia, estem convençuts que els acabarem donant totes les alegries que es mereixen", ha conclòs, amb la mirada posada en el següent partit contra el Granada.
#SomTricolors