Skip to main content
Primer Equip

A reafirmar les bones sensacions contra l'Algeciras

There are no reactions yet. Be the first!

Després de debutar amb victòria contra el Linares diumenge passat, l’Andorra segueix el seu camí en aquesta nova aventura de la 1a RFEF. I ho farà amb el primer desplaçament del curs (divendres, 19.30 h), on els tricolors buscaran confirmar les bones sensacions del duel de la primera jornada. No serà fàcil: espera l’Algeciras, un altre equip andalús que, com el Linares i els propis andorrans, va jugar la promoció d’ascens a 2a divisió A la temporada passada.

A més, els d’Eder Sarabia comptaran amb un altre handicap important: l’Andorra és l’equip de la categoria que menys descans tindrà entre la primera i la segona jornada. El tècnic, però, confia que l’equip no ho pagui: “És clar que pot tenir incidència. Hem pogut fer només un entrenament en condicions, però tenim una plantilla de 25 jugadors i podem fer rotacions”. I és que el preparador tricolor recupera Àlex Pastor i Martí Vilà respecte el darrer partit, mentre que Aguado complirà encara el seu segon partit de sanció i és l’únic jugador que no ha viatjat.

“L’altre dia van comprometre el Barça i van estar a punt de guanyar-lo en el segon temps. Crec que és un equip que ens pressionarà a dalt, que intentaran combinar amb la pilota i que ens exigirà. Hem de corregir alguns aspectes de l’últim partit, però anem amb il·lusió i amb moltes ganes de fer-ho bé”, explicava en la prèvia Sarabia, conscient que al davant s’hi trobaran un rival que posarà les coses molt difícils.

#SomTricolors