Skip to main content
Abonats
El 75% dels abonats ja han renovat el seu carnet per a la temporada 2026/27
There are no reactions yet. Be the first!

Quan es compleixen dues setmanes des de l'inici de la campanya d'abonaments, el 75% dels abonats de la temporada passada ja han renovat el seu carnet de cara al curs 2026/27. Una xifra molt positiva que arriba coincidint amb el final del període de renovació preferent.

Durant aquests primers catorze dies, el club ha mantingut reservades les localitats dels abonats de la temporada anterior perquè poguessin conservar el seu seient. A partir d'ara, tots aquells que encara no hagin formalitzat la renovació ho podran continuar fent, tot i que les localitats passaran a quedar disponibles i ja no es podrà garantir el mateix seient.

A partir de dimarts, a més, els abonats que ho desitgin podran reubicar la seva localitat. Així mateix, ja amb tots els seients alliberats, comença oficialment el període per a les noves altes.

L'Andorra valora molt positivament la resposta de l'afició en aquest inici de campanya. L'objectiu continua sent consolidar la massa social que ha acompanyat el club durant les darreres temporades i seguir fent créixer una comunitat tricolor que ha demostrat, un cop més, el seu compromís i la seva il·lusió amb el projecte.

#SomTricolors